AWESOME HELG!

Tjenatjena, i lördags stack jag till hampus och var med honom en stund senare kom K1 till honom
och då stack vi bort till gympasalen och sen kom fia dit oxå och då var vi där till 10, skitkul hade vi :D
sen så stack fia hem och jag,k1 och hampus hem till hampus och glodde på film och sen hade vi väl lite natt damp?
Dom målade på min mage och någon annan stans på mej... -.-, Sen somnade vi framåt 4 och sen väckte hampus mej klockan sex för han blåste på min mage, Men sen somnade jag om och så vaknade vi klockan 10.
Vi sov i samma säng så det blev rätt trångt med jag låg typ på hampus.
vet i fan hur jag sover ibland :s
aja awesome helg iaf! hejdå :D
cp bild, men jag älskar henne så mycket! :)

Kommentarer
Postat av: sofia :)

aw snuttis , jag älskar dej med ! :* <3

2011-04-17 @ 19:18:32
URL: http://ssofiahhellberg.blogg.se/
Postat av: hannah

blogga mera gmn ! o.o <3

2011-04-18 @ 21:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0