HÄRLIG DAG!

Idag så har jag varit med sofia och vi solade och kollade på hotell :)
jag har solat så att jag har blivit sönderbränd på benen :(
fyfan va det svider,gjorde skit ont när jag skulle duscha.. aja
Träffade Sanna en snabbis idag oxå!
Och vid 8 tiden cyklade jag o sofia till hampus så var vi ute vid badplatsen o snacka å lite :)
sen skulle fia hem så hampus och jag cyklade å jaaa busade (a) nämen vi snackade väl mest.
Imon så ska jag vara med Norton,Samuel & kaaaanske biffen.
cool_cheeyyy_97  fastnää
se ni hur sönderbrända mina ben är?
mahaa,vi är cp & osminkade men klaga inte vi bjuder;)
jag stter i hans knä, darför ser jag jätte låg ut

Kommentarer
Postat av: Yasmine

TÄVLING!



Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Tipsa bara om en låt och du är med :D

2011-04-27 @ 12:51:43
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0