80-TALET, VAR TOK DU VÄGEN?

Dagen började med att träffa sanna och vara med henne fram till 2 tiden, Efter det drog jag bort till Samuel
och var med han Norton,Biffen och Gustav :) Vi stack hem till Biffen och dom hoppade medans jag Schhtekte med mina röda sönderbrända ben.
Sen stack vi å spelade fotboll tror jag? Se drog vi in, Sen ute å blabla, Vid 9 tiden stack jag å samuel ut och träffade Robert medans Biffen och Norton spelade, Jag åkte longboard dit fan va grym jag är asså!
aja då var vi med honom ett tag se stack jag hem :)
dagen var grymt nice!
tack Samuel,Biffen,Gustav,Robert och Norton!
imorgon ska jag nog vara med dom igen tror jag eller samuel vill de iaf :)
Biffen ,Norton och Gustavsom hoppar ;)HAHAHA ojdå..
Haha man ser inget men det är Robert och Samuel som rider på ryggarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0