SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Vilken är din STÖRSTA önskan? Att bli militär
Finns de saker som du verkligen ångrar att du gjort? vad ifall?  Ohja.. men dom vill jag inte berätta
Vad klarar du dig inte utan? Min storebror
Vad gör du helst på helgen? Umgås med trevliga människor!
Vad gör du helst en regnig dag? Sitter vid datorn eller kollar på film och umgås med min familj
Vad önskar du dig i julklapp? Jag har inte önskat mej något speciellt faktiskt
Vad går du helst klädd i? Iskolan är det nog jeans och någon tröja, hemma mjukis brallor och myströja!
Vad lyssnar du helst på för musik? Dubstep & hardstyle
Vilka säger du allt till? Ingen
Vem/vilka är dina bästavänner? Jag har jätte många nära vänner men min bästavän är sofia
Vilka umgås du mest med? Sofia,Heidi,Jennifer & Jonna tror jag
Ett minne du aldrig glömmer? Flerohopps tiderna
Vad skulle du välja av mobil/dator?mobil för datorn tar upp så mycket tid
Vilka bloggar följer du?Jag följer många bloggar men dom jag läser varje dag är nog
Jonna anderssons
Matilda isakssons
Hanna Peterssons
för dom har roktigt bra uppdatering!
Vilket klädesplagg skulle du aldrig kunna ha på dig? Klänning..
Den värsta maträtten du vet?grillkorv och potatismos
Bästa känslan?Lycka
Musik du inte står ut med att lyssna på? screamo eller vad det heter
Någon tid du önskar du kunde komma tillbaka till? Flerohopps tiden
gillar du någon kille nu? Vet inte
Saknar du samuel? Det beror på hur du menar
Brukade ni ha bråk när ni var tsm? Vi hade väl några små bråk men en gång hade vi ett stort bråk
Vad brukade ni göra när ni var tsm?Titta på film,vara ute,Umgås med folk, vi hittade på lite allt möjligt
Hur blev ni tsm?Det började oseriöst, men sen blev det seriösare för vi träffades ganska ofta och ju mer vi träffades desstumer började jag få känslor för honom, efter 2 månader så träffades ungefär varje dag och det var som att vi var tillsammans och efter ett tag så snackade vi och båda tyckte om varandra otroligt mycket så då pratade vi om att bli tillsammans och så blev vi det
Varför gjorde ni slut?För han flyttade till mönsterås och du fungerade det inte
Hur länge har du dansat?Ungefär 4-5 år
Kan du beskriva dig själv? Jag är oftast glad och om jag väl bli ledsen så blir jag riktigt ledsen men jag försöker se livet från den posetiva sidan!
Säg en låt som beskriver mycket för dig: Francis Hill & Gammer - It will be alright
Säg en person du inte skulle klara dig utan: Min bror han är ljuset i mitt liv
Är du på g med någon kille nu ? Nej

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

sv: nija! ;)<3

2011-12-11 @ 17:04:10
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0