HEM KOMMEN FRÅN DANMARK

~När absolut inget är som det brukade vara, vem är du nu?~

Kommit hem från Danmark idag, Hade det jätte bra. Sofia och jag badade typ varje dag. Och vi Lämnade kvar två ner blodade handdukar eftersom jag köttade upp hela benet.. Är inte på humör just nu så ja skriver lite smått om vad som hände.
* Sofia sprang in i en glasdörr
* Jag sprang nästan in i en kille som cyklade
* Sofia & Jag fastnade i en hiss i 20 minuter
* Jag köttade upp benet (det sticker ut en köttbit mumms;*)
* Jag höll på att bli överkörd
Sen hände det massor med oförglömliga saker


orkar inte ladda upp blöööö -.-

Kommentarer
Postat av: HANNAS

sv: tack för att du alltid finns beccis! du är bäst, loveu <3

2011-07-23 @ 14:27:06
URL: http://hannajohanssssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0