CHILL DILL DAG YAO

Idag så var skolan chill eftersom vi var i Badhusparken och vid Linneasjön, riktigt nice!
Matilda och jag paddlade sketa bra jöö ;)
Efter när alla åkt var Biffen,Victor,Rasmus,Stina,Matila,Johannes,Oliver och jakob kvar vid linnea sjön.
Sen stack matilda och dom andra så det var bara Jag,Stina,Biffen,Victor och rasmus och vi badade och solade;)
Sen kom samuel också och var med, Måste säga att det var jäligt kul!
Sen stack samuel och jag hem till honom :)
Tack till biffen och victor för att ni puttade i mej :(

DAGENS BÄSTA

Biffen: Vad är klockan?
rasmus:16:45
biffen: hur vet du det?
rasmus: kollade för 2 minuter sen
biffen: Men då är den ju 16:47 nu!

söt fågel bebis som matilda hittade!ingen kommentar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-09 @ 07:29:08
Postat av: jonna

Hahaha dendär dagens var sjukt kul =D o jättesöt fågelbebis med, o för det tredje kan jag trösta dig med att jag blev med iknuffad, fast i risse :(((((( haha



Sv: justefan :o de hade jag glömt bort, haha, men nu kommer jag ihåg vilka som var med på den listan ;)

2011-06-09 @ 07:33:06
Postat av: jonna

<3*

2011-06-09 @ 07:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0