SENA SOMMAR KVÄLLAR MED FOLK MAN TYCKER OM

En sån dag var det igår!
Var ju i kalmar med Simone,Heidi,Manfred och Samuel igår och vi hade grymt kul tycker jag!
och bion vi såg var awesome, mycket skratt kan jag ju säga ;)
Kan inte förklara hur bra går dagen var, Träffade också 3 random killar som vi började snacka med på kvällen inne i kalmar härliga pöjkar ;) När vi var hemma i nybro igen så sov jag över hos heidi sen solade vi på morgonen sen stack jag hem framåt 3.
Imon så drar jag till Samuel och Norton!
~sommar & hardstyle fyfan va gutt~

varför får jag inte nya timmar för?!?!
vadå härligt
ja man kan ju också scchteka i skuggan som heidi gör ;)

Kommentarer
Postat av: heidiiiii

jag hade ju precis lagt mig i skuggan juu :( + att jag smälte i solen! :( <3

2011-06-03 @ 18:20:27
URL: http://lifestylebyheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0