KILL EVERYBODEY - SKRILLEX

~if you really know me you should know that i am a super woman UPP MED DEN! ♥~
Det känns inte okej att jag bara har 4 timmar kvar på spotify och det är typ mer en halva månaden kvar o.O
Men idag så kommer Sofia & Adam hit så det blir kul!
och imorgon så ska jag nog vara med stina och 2 till, Men nu ska jag gå och duscha och städa och fixa.
Det kommer ett videoinlägg idag eller imon bara så ni vet.
har inte blivit alls mycket sovande inatt...
men aja
kärlek och respekt till alla punkt & slut!

jag älskar er, och såklart fotografen!
@matildasbilder

Kommentarer
Postat av: matilda(:

söta bilder (L)

2011-05-07 @ 20:28:33
URL: http://matildaajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0