TIDSFÖRDRIV

jag har insett att min senaste kyss: oväntad
jag har insett att: Jag borde tänka innan jag säger & gör något
jag har lärt mig: åka longboard
jag trodde aldrig att: jag skulle hata den personen som jag älskat med av allt
jag lyssnar på: musik (y)
jag pratar: hela tiden
jag älskar: mina vänner & min familj
jag avskyr när folk: är sura
kärlek är: något alla behöver
bästa tiden i mitt liv är: när jag är med mina nära och kära
jag har misst: min mormor
om jag fick en sak i hela världen skulle de vara:
jag är: 14 år
det är charmigt när: killar kramas 
jag är rädd för: grodor
den värsta känslan är: När man sviker någon
den bästa känslan är: kärlek & lycka
jag är bäst på: att faila
jag är sämst på: att glömma saker
jag kommer alltid att vara: jag
det finaste som finns är: mina vänner och min familj
i sommar: ska jag åka utomlands med min bästis
sist jag verkligen grät var: igår 
jag gillar att: kramas och gosa 
jag kan inte: säga nej 
när jag vill tänka går jag: och startar musik
min mobiltelefon är: en viktig sak i mitt liv
jag tycker att jag: bara behöver mina vänner och min familj för att kunna må bra :)
just nu tänker jag på: en person
den personen jag skulle dö utan är: min bror
jag vill verkligen: bli millitär thihi på stavningen (a)

Kommentarer
Postat av: hanna

jaha rebecca ''jag trodde aldrig att: jag skulle hata den personen som jag älskat med av allt'', vem har du älskat med? ;) <3

2011-05-18 @ 15:15:30
URL: http://myordinarydayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0