DÅLIG UPPDATERING.SE

Har inte bloggat på ett tag och jag ber om ursäkt för det!
ska bättra mej jag lovar.
Skulle varit med Samuel idag men det blev inte så för att jag mådde inte så bra.
Så då förstår ni nog att det inte hänt så mycket idag, Jag har bara varit ute och solat sen har jag gått en runda
för att tänka. Ikväll ska jag kolla på eouro´sjiknhdofuishf ni vet -festivalen... finns int emycket mer att säga så vi hörs imon :)
Inget smink så bjuder ;)
kan bjuda på några bilder från veckan!
orgenteringen (stav?xd)

Kommentarer
Postat av: jonna

sv: jaaa visst trodde man! va ganska säker faktiskt för första gången. så blev jag så jäkla besviken sen o hotade med att terrorbomba azerbaijan (a)



tyckte jag med :D samma här, blev typ asglad när den fick poäng, haha ;) <3

2011-05-15 @ 13:16:57
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/
Postat av: emme & felicia silke

jätte fin blogg sötnos :)

kolla gärna in våran om du ha lust <3

2011-05-16 @ 17:47:22
URL: http://amazinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0