DÅLIG UPPDATERING

Förlåt för den dåliga uppdateringen, Mne jag har inte haft något att skriva om.
Men nu har jag ganska många bilder som ska upp!
Skolan har varit chill, Och idag på håltimman stack godisgrisarna Jag och matilda till kvantum och köpte godis och jordgubbar, Så käkade vi det så jefflans gott!
Sen så på lördag ska ju jorden gå under och jag tror faktiskt lite på det jag menar vissa saker han säger verkar väldigt tro värdigt och vissa lite konstigt...Men ja vad som helst kan hända man vet aldrig!
we are family, together we do everything
/matilda



Kommentarer
Postat av: jonna

hahah, han melker är ganska söt (a) fast han går typ i femman så han kan man glömma HAHAHA =D btw, han är lik felix holm så in i helvete irl, jag svär! <3

2011-05-20 @ 23:02:15
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0