ALL I ASK OF YOU

När jag kom hem från kanotpaddlingen igår ville jag bara dö, ont i hela kroppen och mina händer är hur svullna som helst. Aldrig mer att jag sätter mej i en kanot igen det var hemskt!
Men iallafall idag är vi komplediga så jag ska snart städa sen hoppa in i duschen och efter det måla naglarna och leta rätt på några kläder tills ikväll, Vid 5 bär det av till Jönköping med Heidi för att se rolandz


Du är underbar matilda glöm aldrig det
Om du skulle behöva mej vet du att jag alltid finns här för dej
Du är stark matilda och du klarar det här!
Jag älskar dej otroligt mycket min fina vän!

Kommentarer
Postat av: matilda

älskar dig becca <3

2011-09-09 @ 22:45:02
URL: http://matildaajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0